Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Δήλωση του Γ.Παπαδούδη, συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ στο ΤΠΔΥ

Προς το Δ.Σ. του Ταμείου Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ)
 
Όπως γνωρίζετε, όταν κατατέθηκαν για πρώτη φορά στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΠΔΥ ενστάσεις συναδέλφων δημοσίων υπαλλήλων για τη μείωση που έχουν υποστεί στο εφάπαξ τους, στη συζήτηση που έγινε, έκανα ολοκληρωμένη τοποθέτηση για το θέμα, η οποία περιελάμβανε τα εξής  
  • θεωρώ τις αντεργατικές αυτές μειώσεις άδικες και αντισυνταγματικές και δεν τις νομιμοποιώ, 
  • θα ήθελα να υπάρχει δυνατότητα να ευοδωθεί η διαδικασία των ενστάσεων στο Δ.Σ. και ευελπιστώ να έχουν θετική κατάληξη οι δικαστικές προσφυγές που θα ακολουθήσουν.  
  • από όλα αυτά είναι προφανές το συμπέρασμα ότι θεωρώ δίκαιες τις προσφυγές των συναδέλφων που κατατίθενται στο Δ.Σ. και τις υποστηρίζω με την ψήφο μου. 
Η τοποθέτησή μου αυτή θα έπρεπε να είναι γραμμένη στα πρακτικά κάθε συνεδρίασης, γιατί λέω ότι «συνεχίζει να ισχύει η προηγούμενη τοποθέτησή μου για το θέμα αυτό».
Το γεγονός ότι δεν κρατούνται αναλυτικά πρακτικά στις συνεδριάσεις του ταμείου, δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να παραφράζει την τοποθέτησή μου και να παραποιεί την ψήφο μου και προπαντός να συκοφαντεί και να λασπολογεί.  
Ούτε αναλυτικά πρακτικά κρατιούνται ούτε πρακτικά υπέγραψα για να μπορούν κάποιοι ψευδώς να τα επικαλούνται.
Με βάση λοιπόν και την αρχική μου τοποθέτηση δηλώνω ότι υποστηρίζω με την ψήφο μου όλες τις προσφυγές των συναδέλφων, που έχουν κατατεθεί και θα κατατεθούν με αυτό το περιεχόμενο στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΠΔΥ και ζητώ αυτό να αναγραφεί και να αναγράφεται σε όλες τις σχετικές του αποφάσεις.  
Τέλος ζητώ να προσυπογράφω όλα τα πρακτικά των συνεδριάσεων. Εφεξής πρακτικά που δεν έχουν την υπογραφή μου δεν με εκπροσωπούν. 
 
Αθήνα 7-11-2013 Το μέλος του Δ.Σ. του ΤΠΔΥ
 ΠΑΠΑΔΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: