Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Παλιές αγάπες!

Σημερινός διάλογος στη Βουλή
Κασιδιάρης προς Βορίδη«Όταν πάρει το λόγο για άλλη μία φορά –καθημερινά μιλάει ο κ. Βορίδης- τον παρακαλώ θερμώς να δώσει μία απάντηση όσον αφορά το γιατί παλαιότερα πόζαρε μπροστά σε ναζιστικές αφίσες –τις έχουμε δείξει επανειλημμένως- μπροστά σε γιγαντοαφίσες του Γεώργιου Παπαδόπουλου, πρωτεργάτη της 21ης Απριλίου και γιατί, ενώ τα έκανε όλα αυτά, σήμερα έρχεται και μας εγκαλεί και μιλάει για Δημοκρατία και για Ν.Δ.»


Βορίδης προς Κασιδιάρη : «Με εγκαλούν οι της Χρυσής Αυγής γιατί έχω αλλάξει άποψη; Απάντηση: Αν το εκτιμούν έτσι, έτσι συνέβη. Σήμερα αυτοί με εγκαλούν ότι δεν είμαι συνεπής σε αυτό που γινόταν προ τριάντα ετών. Απαντώ, λοιπόν, σε εσάς, διότι στην πραγματικότητα ένας πολιτικός κρίνεται γι’ αυτό που κάνει σήμερα». Ο Μ. Βορίδης επεσήμανε ακόμη ότι τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής «δεν τους εγκαλεί κανείς γιατί πριν από τριάντα χρόνια αρθρογράφησαν. Αυτό έρχεται συμπληρωματικώς σε σχέση με αυτό που υπερασπίζονται σήμερα. Απέναντι σε όλα αυτά θα θέσω ένα ερώτημα στους κυρίους που είναι κατηγορούμενοι για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση τώρα, με μια δίωξη που ασκήθηκε πριν από ένα μήνα από την εισαγγελία του Αρείου Πάγου και έρχονται με ύφος χιλίων καρδιναλίων να μου πουν για τις πολιτικές μου απόψεις προ τριάντα ετών. Εγώ τους λέω να πάρουν μια θέση σήμερα».
Εξηγώντας το συγκεκριμένο περιστατικό ο Μ. Βορίδης ανέφερε: «έχω εξηγήσει όχι μια, όχι δυο, όχι δέκα, αλλά τριάντα φορές τη διαδρομή μου αυτή. Από την πλευρά της Αριστεράς έρχονται ορισμένοι και μου λένε: ‘Δεν έχεις μετανοήσει. Πες ότι μετανόησες. Τώρα ακούω από την πλευρά της Χρυσής Αυγής ότι πρέπει να εξηγήσω γιατί υπάρχει μια ομιλία μου στην οποία από πίσω ήταν ο Γεώργιος Παπαδόπουλος. Απάντηση: Διότι ήμουν στην ΕΠΕΝ τότε. Είναι γεγονός γνωστό στην Αίθουσα. Πρέπει να εξηγήσω γιατί υπάρχει μια φωτογραφία του Έβολα ή δεν ξέρω τι άλλο τη στιγμή που ήταν αρκετά γνωστό η σχέση της ΕΠΕΝ με το τότε Movimento Sociale και το Front National. Ήταν όλα γνωστά».
Πηγή:naftemporiki.

Δεν υπάρχουν σχόλια: