Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Υπουργείο Παιδείας: Προχωρά στην «αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου» - βήμα προς το σχολείο της αγοράς


Στη διαμόρφωση του «νέου» σχολείου προχωρεί βήμα το βήμα η κυβέρνηση υλοποιώντας τη βαθιά ταξική της πολιτική στο χώρο της Παιδείας. Ένα από αυτά τα βήματα αποτελεί η απόφαση του υπουργείου Παιδείας για γενίκευση σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της «Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου» και της «Αυτοαξιολόγησης»  που μέχρι τώρα εφαρμοζόταν πιλοτικά. Προκειμένου να ανοίξει η πόρτα και να περάσουν  οι αντιδραστικές αλλαγές για τη δημιουργία του ανταγωνιστικού σχολείου που θα λειτουργεί με κριτήρια επιχείρησης και όρους αγοράς,  να συνδεθεί με τους δήμους και τη λεγόμενη τοπική κοινωνία και να κατηγοριοποιηθεί η αξιολόγηση είναι το κλειδί.

Σε πρώτη φάση, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση και επιμόρφωση των σχολικών συμβούλων και όλων των διευθυντών Διευθύνσεων, για να ακολουθήσει σταδιακή ενημέρωση/επιμόρφωση όλων των διευθυντών των σχολικών μονάδων της χώρας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται αδρά την ίδια ώρα μάλιστα που τα σχολεία υποχρηματοδοτούνται και δεν μπορούν να καλύψουν στοιχειώδεις ανάγκες, γεγονός που πλήττει τις λαϊκές οικογένειες που φορτώνονται και το βάρος της μόρφωσης των παιδιών τους. Η χρηματοδότηση για να εφαρμοστεί το πρόγραμμα αποδεικνύει επιπλέον ότι προκειμένου να προωθούνται πολιτικές που εξυπηρετούν την κερδοφορία των μονοπωλίων τα χρήματα βρίσκονται χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Το ζήτημα της συμμετοχής των στελεχών της εκπαίδευσης στη στελέχωση του μηχανισμού που θα προωθήσει την αξιολόγηση ανέδειξαν οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών στο ΔΣ της ΟΛΜΕ που συνεδρίασε την Τρίτη.
Το ΠΑΜΕ επανέφερε την πρόταση για διαγραφή από τις ΕΛΜΕ των στελεχών της εκπαίδευσης που πλέον, με τα νέα καθήκοντα που τους αναθέτει το νομοθετικό πλαίσιο, είναι ως θεσμός εξ αντικειμένου απέναντι στα συμφέροντα των εκπαιδευτικών. Την πρόταση απέρριψαν οι υπόλοιπες δυνάμεις που επιμένουν να σπέρνουν αυταπάτες στους εκπαιδευτικούς για το ρόλο των στελεχών εκπαίδευσης.
902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: