Πριν 8 ημέρες, ανέβασα τα αποτελέσματα μιας έρευνας για το αν και πόσο διαβάζουν τα παιδιά στο Γυμνάσιο .http://redwildwind.blogspot.com/2010/08/blog-post_22.html
Σήμερα θα ανεβάσω την ίδια έρευνα οπτικοποιημένη. Από κάτω ακριβώς θα δείτε τα αποτελέσματα μιας άλλης έρευνας που έχει σχέση με το πόσο χρησιμοποιούν οι μαθητές γυμνασίου το διαδίκτυο.
Προσπαθείστε να δείτε τις 2 ανεξαρτητες τη μια από την άλλη έρευνες ( τη μία έχει κάνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και την άλλη η μονάδα εφηβικής υγείας του νοσοκομείου Παίδων......) σε συνδυασμό.
Μόνο μια παρατήρηση απο μένα και το συμπέρασμα.
Αν ένας μαθητής Γυμνασίου τελειώνει κάθε μέρα στις 2.30 μ.μ. πηγαίνει φροντιστήρια και χρησιμοποιεί κατά μέσο όρο 4 ώρες το διαδίκτυο τότε............
Ο τύπος του ανθρώπου που φτιάχνουν είναι: Λειτουργικά αναλφάβητος, ικανός να χειρίζεται υπολογιστή αλλά όχι να σκέφτεται. Άρα είναι άτομο μοιραλατρικό, υποταγμένο,εξαρτημένο, απόλυτα ελεγχόμενο,ευκολοεκμεταλλεύσιμο.
1 σχόλιο:
και στο διαδίκτυο διαβάζεις και μαθαίνεις και σου ανοίγει το μυαλό... μπορεί ο στόχος τους να είναι ένας απόλυτα ελεγχόμενος άνθρωπος, αλλά για να πετύχει πρέπει πρώτα να υπάρξει ένα απόλυτα ελεγχόμενο διαδίκτυο... αυτό είναι αδύνατο όμως! στο διαδίκτυο έχουν χάσει όλοι τον έλεγχο!!
υπάρχουν πάρα πολλά να ανακαλύψει ένα παιδί στο internet και αργά ή γρήγορα θα γνωρίσει και ιδέες που θα του ανοίξουν το μυαλό... συνεχίστε να γράφετε στα μπλογκ σας και μην ανησυχείτε αργά ή γρήγορα τα πιτσιρίκια θα τα ανακαλύψουν! μη συγκρίνετε τον τρόπο που χρησιμοποιεί ένας νέος το internet με τον τρόπο που το χρησιμοποιεί ένας μεγάλος, τα παιδιά κολλάνε επειδή μέσω του ιντερνετ ανακαλύπτουν...
Δημοσίευση σχολίου