Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Nαι, είναι ανάχωμα και το ομολογεί.

Δηλαδή τι παραπάνω να πει ο άνθρωπος; Το ομολογεί μόνος. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ  ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ!
Το παρακάτω απόσπασμα είναι από ανάρτηση της sibilla  όπου υπάρχει όλο το κείμενο της συνέντευξης.

Χασαπόπουλος: Υπάρχουνε πολλοί που λένε εγώ ψηφίζω το Δημαρά γιατί θεωρώ ότι δεν αλλάζω κόμμα.
Αναγνωστάκης: Δεν αλλάζω κόμμα…
Δημαράς:  Γιατί να αλλάξει κόμμα; Κανένας από μας που συμμετέχουμε στο συνδυασμό δεν αλλάζει ιδεολογία ή κόμμα. Μια προσπάθεια κάνουμε για να…
Αναγνωστάκης:  Όμως στο τέλος της μέρας δέχεσαι όπως έχουμε πει κι από τα αριστερά μια κριτική εκτός από τα δεξιά, ότι είσαι το ανάχωμα, απλά ότι είσαι το ανάχωμα του ΠΑΣΟΚ κι ότι αύριο θα ξαναγυρίσει το ΠΑΣΟΚ και θα πει δικό μας είναι το θέμα αυτό.
Δημαράς: Λοιπόν, δεν μπορώ να απαντάω σε αυτά τα θέματα. Είναι τρελά. Είναι συγκεκριμένες οι εκλογές. Η ιδεολογία η δική μου συγκεκριμένη επίσης. Έχω μια καταγωγή από έναν κοινωνικό και πολιτικό χώρο με αγώνες πολλούς κι όχι μόνο εγώ και οι γονείς μου και πως δηλαδή; Τι να αλλάξω; Να πηγαινοέρχομαι; Δεν μπορώ να τα κάνω αυτά τα πράγματα στη ζωή μου. Είμαι αυτό που είμαι και επιχειρούμε τώρα με μια παρέα να επιτύχουμε κάτι. Θέλω όμως να σου πω και κάτι. Είναι μερικά πράγματα που καλό θα είναι να προσέχουμε πάρα πολύ γιατί τα κάνουνε και ποιοι τα κάνουνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: