Ρητορική είναι η ερώτηση βέβαια, αλλά υπάρχει περίπτωση τα τσιράκια των εφοπλιστών να δώσουν μια απάντηση σε αυτό που ακολουθεί;

Στις αρχές του Ιούλη, λίγες μέρες δηλαδή πριν υπογραφτεί η κατάπτυστη συμφωνία ΓΣΕΕ - ΣΕΒ για τη δραστική μείωση στην πραγματικότητα των μισθών, οι αυξήσεις που επιβλήθηκαν στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ακόμα και της οικονομικής θέσης ξεπερνούν σε σχέση με πέρσι το
30%. Ενδεικτικά από Πειραιά: Ακριβώς
33,50 ευρώ ήταν το εισιτήριο της οικονομικής θέσης για Πάρο και φέτος έφτασε τα
44 ευρώ. Αύξηση
31,34%! Για Νάξο πέρσι το εισιτήριο (πάντα της οικονομικής θέσης) ήταν
36,50 ευρώ και τώρα κοστίζει
46 ευρώ. Αύξηση
26%. Για Μύκονο το εισιτήριο έφτασε φέτος τα
40 ευρώ από
34,50 ευρώ που ήταν πέρσι. Αύξηση
15,9%.
Από το
2001, οπότε και άρχισε η σταδιακή «απελευθέρωση» των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και πάλι ενδεικτικά, τα στοιχεία δείχνουν τα εξής: Από Πειραιά για
Ικαρία το εισιτήριο, πάντα της οικονομικής θέσης, ήταν
8,50 ευρώ, τώρα έφτασε τα
45,50 ευρώ, δηλαδή αύξηση (2001 - 2010)
435%! Για Σάμο από
10,27 ευρώ, τώρα είναι
50 ευρώ, ποσοστό αύξησης
411%! Για Νάξο ήταν
8,50 ευρώ, τώρα είναι
38 ευρώ. Ποσοστό αύξησης
441%!
Τελικά μήπως φταίει το ΠΑΜΕ; Ίσως ναι γιατι δεν καταφέραμε να πείσουμε το αλό να ικανοποιήσει την επιθυμία του πρωθυπουργού, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ . Να επιβαλλουμε Λαϊκή Οικονομία, Λαίκή Εξουσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου