Ρητορική είναι η ερώτηση βέβαια, αλλά υπάρχει περίπτωση τα τσιράκια των εφοπλιστών να δώσουν μια απάντηση σε αυτό που ακολουθεί;
Στις αρχές του Ιούλη, λίγες μέρες δηλαδή πριν υπογραφτεί η κατάπτυστη συμφωνία ΓΣΕΕ - ΣΕΒ για τη δραστική μείωση στην πραγματικότητα των μισθών, οι αυξήσεις που επιβλήθηκαν στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ακόμα και της οικονομικής θέσης ξεπερνούν σε σχέση με πέρσι το 30%. Ενδεικτικά από Πειραιά: Ακριβώς 33,50 ευρώ ήταν το εισιτήριο της οικονομικής θέσης για Πάρο και φέτος έφτασε τα 44 ευρώ. Αύξηση 31,34%! Για Νάξο πέρσι το εισιτήριο (πάντα της οικονομικής θέσης) ήταν 36,50 ευρώ και τώρα κοστίζει 46 ευρώ. Αύξηση 26%. Για Μύκονο το εισιτήριο έφτασε φέτος τα 40 ευρώ από 34,50 ευρώ που ήταν πέρσι. Αύξηση 15,9%.
Από το 2001, οπότε και άρχισε η σταδιακή «απελευθέρωση» των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και πάλι ενδεικτικά, τα στοιχεία δείχνουν τα εξής: Από Πειραιά για Ικαρία το εισιτήριο, πάντα της οικονομικής θέσης, ήταν 8,50 ευρώ, τώρα έφτασε τα 45,50 ευρώ, δηλαδή αύξηση (2001 - 2010) 435%! Για Σάμο από 10,27 ευρώ, τώρα είναι 50 ευρώ, ποσοστό αύξησης 411%! Για Νάξο ήταν 8,50 ευρώ, τώρα είναι 38 ευρώ. Ποσοστό αύξησης 441%!
Τελικά μήπως φταίει το ΠΑΜΕ; Ίσως ναι γιατι δεν καταφέραμε να πείσουμε το αλό να ικανοποιήσει την επιθυμία του πρωθυπουργού, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ . Να επιβαλλουμε Λαϊκή Οικονομία, Λαίκή Εξουσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου