Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2015

Κυβερνητικές «πηγές» πίσω από συκοφαντικό δημοσίευμα για το ΚΚΕ

Συκοφαντικό δημοσίευμα για θαλασσοδάνεια που έχει πάρει τάχα το ΚΚΕ, αναρτήθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα news4people. Το αξιοσημείωτο είναι πως μετά την αντίδραση του ΚΚΕ, ο συντάκτης του άρθρου εκφράζοντας συγνώμη, αποκάλυψε ότι βασίστηκε για τη συγγραφή του άρθρου του σε ανώτατο κυβερνητικό παράγοντα! Οι διαβεβαιώσεις του για την πηγή της πληροφόρησής του εκθέτουν την κυβέρνηση και την προσπάθεια να λασπολογήσει εναντίον του ΚΚΕ.
Σε σχέση με το άρθρο αυτό καθαυτό, η απάντηση του ΚΚΕ ήταν ότι πρόκειται για δημοσίευμα προβοκατόρικο, συκοφαντικο, που δεν έχει  καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Σημειώνεται χαρακτηριστικά: «Ολα τα δάνεια που έχει πάρει το ΚΚΕ είναι γνωστά, έχουν δημοσιευτεί στους ισολογισμούς του και στον Τύπο, εξυπηρετούνται και για όλα έχουν παρασχεθεί εμπράγματες εγγυήσεις (ακίνητα). Η δανειοδότηση του ΚΚΕ είναι απόλυτα διαφανής και δεν έχει καμία σχέση με τις πρακτικές, με τις οποίες έχουν δανειοδοτηθεί άλλα κόμματα. Προφανώς οι θέσεις και η πολιτική του ΚΚΕ ενοχλούν τους εμπνευστές του συκοφαντικού αυτού άρθρου και επιδιώκουν με ψέματα και προβοκατόρικες επιθέσεις να χτυπήσουν το ΚΚΕ».
Το ΚΚΕ στην ανακοίνωση του απαίτησε: «να αποσυρθεί αμέσως το συγκεκριμένο κατάπτυστο άρθρο και επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμη ενέργεια, προκειμένου να διασφαλίσει την αλήθεια».
Η απάντηση του συντάκτη
Στην απάντησή του ο συντάκτης του άρθρου, Αντώνης Κοκορίκος μεταξύ άλλων αναφέρει: «Αντιλαμβανόμαστε κι εμείς όπως και το γραφείο Τύπου του ΚΚΕ ότι το θέμα είναι πολύ χοντρό. Αξιολόγηση ειδήσεων κάνουμε και οι δύο (...) Εμείς δεν γράψαμε παρά την πληροφορία μέλους της κυβέρνησης και την θεωρήσαμε έγκυρη (...) Θεωρείστε δεδομένο ότι μέλος της κυβέρνησης μας έδωσε την πληροφορία. Προσωπικά θεωρώ πιο έγκυρο το ΚΚΕ (...) Αν έπεσα θύμα παραπληροφόρησης ή αν χρησιμοποιήθηκα εν αγνοία μου θα αναγνωρίσω το λάθος μου και δεν θα "εξαφανίσω" το άρθρο μου».
902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: