Ερώτηση «βγαλμένη» κατευθείαν από τα συρτάρια της Ενωσης Εφοπλιστών, κατέθεσαν στη Βουλή τα φασιστοειδή και ζητούν ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών
Νέα προνόμια για τους εφοπλιστές ζητά η Χρυσή Αυγή, πιστό τσιράκι του μεγάλου κεφαλαίου. Προνόμια που θα τα πληρώσουν από την τσέπη τους οι εργαζόμενοι και τα φτωχά λαϊκά νοικοκυριά.
Η νεοναζιστική οργάνωση κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς τους υπουργούς Ναυτιλίας και Οικονομικών με θέμα: «Λύση στη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών», βγαλμένη θαρρείς κατ' ευθείαν από τα συρτάρια της Ενωσης Εφοπλιστών. Και γράφει στο κατάπτυστο κείμενό της κλαψουρίζοντας για τους εφοπλιστές:
«Η οικονομική κρίση που μαστίζει την παγκόσμια οικονομία αλλά και η έλλειψη ρευστότητας έχει πλήξει και την ελληνική ναυτιλία. Η μείωση των ναύλων ακολουθεί πτωτική πορεία, οι ναυπηγήσεις έχουν παγώσει λόγω έλλειψης ρευστού ή εγγυήσεων (...) Με τη λελογισμένη ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών υπό όρους από τη μεριά του κράτους και με το κατάλληλο νομοθετικό περιβάλλον (π.χ. αύξηση ελληνικών πληρωμάτων, ενίσχυση νεότευκτων στο ελληνικό νηολόγιο κλπ.) υπολογίζεται ότι θα υπάρχει άνοδος των κερδών του κράτους».
Ρωτά: «Θα δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα οι ναυτιλιακές εταιρείες; Με ποιον τρόπο προτίθενται να στηρίξουν τις ναυτιλιακές εταιρείες; Ειδικότερα, πρόκειται να ρυθμιστεί νομοθετικά το πλαίσιο που διέπει εν συνόλω τη ναυτιλία στην Ελλάδα, ώστε να καταστεί ευνοϊκότερο το κλίμα για επιστροφή ελληνικών σημαιών και ναύλων στη χώρα μας;».
Ζητά επομένως το ελληνικό δημόσιο, ο ελληνικός λαός, να επιδοτήσουν παραπέρα τους εφοπλιστές μπας και προσλάβουν κάποιον Ελληνα, να αποπληρώσουν το τραπεζικό δάνειο ενός μεγαλοεπιχειρηματία αν η πλοιοκτήτρια off shore του κηρύξει για το τυπικό μια πτώχευση γλιτώνοντας ο ίδιος την αποπληρωμή. Τι περισσότερο να ζητήσει ένας εφοπλιστής;
Τα ζητούν αυτά τάχα νοιαζόμενοι τον Ελληνα ναυτικό ενώ δε λένε κουβέντα π.χ. για το καμποτάζ για το οποίο χρόνια αγωνίζονται οι ναυτεργάτες και έχει να κάνει ακριβώς με τη διατήρηση ελληνικού πληρώματος στα πλοία. Οι ναυτεργάτες υπερασπίζονται την ύπαρξη ελληνικού πληρώματος πρώτα και κύρια για την ασφάλεια τη δικιά τους και των επιβατών. Στα ναυάγια που έγιναν τα τελευταία χρόνια, το πλήρωμα δεν μπορούσε να συνεννοηθεί ούτε για να κατεβάσει τις βάρκες γιατί απλούστατα δε μιλάει την ίδια γλώσσα. Ομως τέτοια ζητήματα η Χρυσή Αυγή δεν αγγίζει καθώς θίγονται μονοπώλια. Μόνο υπόσχεται δυο τρεις προσλήψεις, δίνοντας με το άλλο χέρι εκατομμύρια του λαού.
Η ερώτηση των φασιστοειδών έρχεται σαν συνέχεια μιας σειράς πρότερων τέτοιων κινήσεων, όλες αποκαλυπτικές για τον βαθιά αντιλαϊκό κι αντιδραστικό ρόλο των εν Ελλάδι νεοναζί. Τον περασμένο Νοέμβρη, ο βουλευτής τους Παναγιώταρος μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής έλεγε μεταξύ άλλων: «(...) βλέπουμε στον προϋπολογισμό που λέτε ότι από φορολόγηση των πλοίων υπό ελληνική σημαία θα αποκομίσουμε 80 εκατ. ευρώ... ε το πιο εύκολο που θα κάνουν οι Ελληνες πλοιοκτήτες είναι να αλλάξουν τη σημαία για να γλιτώσουν τα λεφτά, αντί να βρεθεί μια χρυσή τομή κι από δυο τρεις Ελληνες που είναι μάξιμουμ σε κάθε πλήρωμα, ο καπετάνιος και ο πρώτος μηχανικός, να δοθούν κίνητρα για να είναι και οι υπόλοιποι ναύτες Ελληνες(...)».
Φλεβάρη, μέρες απεργίας των ναυτεργατών, ο «αρχηγός» των εν Ελλάδι νεοναζί Μιχαλολιάκος, ερωτώμενος σε τηλεοπτικό κανάλι γιατί η οργάνωση δεν πάει στο λιμάνι να συμπαρασταθεί στους απεργούς ναυτεργάτες απάντησε: «Βγάλαμε ανακοίνωση (σ.σ. μία δυόμισι σειρών) για το θέμα και οπωσδήποτε είμαστε στο πλευρό των απεργών, από την άλλη πλευρά όμως υπάρχει κι ένας ολόκληρος λαός που απαιτεί από το κράτος, κι αυτός (σ.σ. ο λαός) είναι το θύμα της υποθέσεως, από τη μια μεριά δηλαδή το κράτος, ένα ανήμπορο κράτος, από την άλλη οι εργατοπατέρες, δεν είναι αθώοι, έτσι; Εχουν κάνει πολλά...». Επιχειρηματολογία κατευθείαν από τα υπόγεια του Μαξίμου και την Ενωση Εφοπλιστών.
Τέτοιοι είναι και αυτό που τους πρέπει είναι ο λαός να τούς απομονώνει όπου τους βρίσκει.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου