Δεν υπάρχουν λόγια να χαρακτηρίσει κανείς όλα συμβαίνουν με τα οικονομικά πεπραγμένα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας. Αδυνατούμε ( ή μαλλον δε θέλουμε) να προβούμε σε χαρακτηρισμούς, γιατί ότι και να γράψει κανείς είναι λίγο.
Διαβάστε το τμήμα της ανακοίνωσης του Π.Α.ΜΕ Εκπαιδευτικών που αναφέρετε στα οικονομικά πεπραγμένα της ΔΟΕ.
Ολόκληρη την ανακοίνωση διαβάστε την , εδώ
Από
τον έλεγχο των οικονομικών πεπραγμένων της Ομοσπονδίας για το 2013-14, σαν ΠΑΜΕ
Εκπαιδευτικών διαπιστώσαμε τα παρακάτω:
1. Οι
οικονομικές παροχές με χρήματα του κλάδου, προς τα μέλη του ΔΣ της ΔΟΕ και τους
αιρετούς του ΚΥΣΠΕ (αντιμίσθιο, υπερβολικά μεγάλες αποζημιώσεις για την
συμμετοχή σε περιοδείες και συνέδρια κ.α.) συνεχίζονται, χωρίς να υπάρχει καμία
διάθεση από την πλειοψηφία του ΔΣ να τις καταργήσει, όπως επανειλημμένα σαν
ΠΑΜΕ έχουμε ζητήσει. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έξοδα αντιμισθίου, κίνησης και
στέγασης των μελών του ΔΣ της ΔΟΕ και των αιρετών του ΚΥΣΠΕ ανέρχονται κάθε
μήνα στο πάγιο ποσό των 8.300€.
2. Για
τις μετακινήσεις των μελών ΔΣ και αιρετών με ΙΧ αυτοκίνητο, δικαιολογείται
κονδύλι 0,40€ ανά χιλιόμετρο για έξοδα καυσίμων, ποσό που είναι
υπερβολικό και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, παρά την ακριβή τιμή της
βενζίνης.
3. Για
την παραμονή των μελών σε ξενοδοχείο, δικαιολογείται κονδύλι από 100€
έως 135€ για παραμονή μιας ημέρας, ποσό επίσης υπερβολικό. Τα μέλη
του ΔΣ της ΔΟΕ που έχουν εκλεγεί με το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ (Δριμάλα
Θεοδώρα-Ζορμπάς Αχιλλέας), για όσες φορές μετακινήθηκαν στην επαρχία, ζήτησαν
να αποζημιωθούν από το ταμείο της ΔΟΕ μόνο για όσα έξοδα κίνησης-διαμονής
έκαναν, βάσει αποδείξεων, που κατέθεσαν στον ταμία της Ομοσπονδίας, ενώ το
υπόλοιπο ποσό το επέστρεψαν την ίδια στιγμή στο ταμείο της ΔΟΕ. Η τακτική αυτή
ακολουθείται διαχρονικά και μόνο από τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ στο ΔΣ της ΔΟΕ.
4. Μέσα
στο διάστημα Γενάρη-Μάη 2014 πραγματοποιήθηκαν από τη ΔΟΕ 4 κεντρικές ημερίδες
που αφορούσαν το θέμα της αξιολόγησης. Τα συνολικά έξοδα για την πραγματοποίηση
των ημερίδων αυτών (σε Βέροια, Δράμα, Αγρίνιο και Τρίπολη), όπου και συμμετείχε
το σύνολο σχεδόν των μελών του ΔΣ και οι δύο αιρετοί του ΚΥΣΠΕ, έφτασαν το ποσό
των 30.984,75€, με τις μετακινήσεις των μελών του ΔΣ και του ΚΥΣΠΕ
να στοιχίζουν 27.634,23€. Για
τη μετακίνηση των δύο μελών του ΠΑΜΕ στις ημερίδες αυτές, τα συνολικά τους
έξοδα ήταν 2.014,78€, από τα οποία επέστρεψαν άμεσα στην Ομοσπονδία τα 769,70€.
Μάλιστα η Δριμάλα Θεοδώρα για την ημερίδα της Τρίπολης δε χρέωσε ούτε ένα ευρώ
τη ΔΟΕ, αφού μετακινήθηκε με το αυτοκίνητο άλλου μέλους του ΔΣ και δεν πήρε
φυσικά ούτε την ημερήσια αποζημίωση. Επίσης εκτός της πρώτης ημερίδας, όπου
συμμετείχαν και τα δύο μέλη του ΠΑΜΕ, στις άλλες ημερίδες συμμετείχε
αντιπροσωπευτικά μόνο το ένα μέλος, μειώνοντας και με τον τρόπο αυτό τα έξοδα
της Ομοσπονδίας. Τα έξοδα της ΔΟΕ για τις παραπάνω ημερίδες κρίνονται
υπερβολικά και θα μπορούσαν να είναι αισθητά μειωμένα αν υπήρχε
αντιπροσωπευτική συμμετοχή των μελών του ΔΣ σε καθεμιά από τις ημερίδες (ένας
από κάθε παράταξη).
5. Μέσα
στο χρονικό πλαίσιο του ελέγχου της ΕΕ πραγματοποιήθηκαν 8 ταξίδια εξωτερικού,
στα οποία μετακινήθηκαν 9 μέλη του ΔΣ της ΔΟΕ. Τα 6 από αυτά ήταν συμμετοχές
της ΔΟΕ σε συνέδρια. Αφορούσαν τρία συνέδρια της ETUCE (στη Λιουμπλιάνα με 2
μέλη, στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο με 1 μέλος), ένα συνέδριο της
Εκπαιδευτικής Διεθνούς (στο Άμστερνταμ με 1 μέλος), ένα συνέδριο του ΟΟΣΑ (στο
Παρίσι με 2 μέλη) και ένα συνέδριο της ΠΟΕΔ (στη Λευκωσία με 3 μέλη). Αυτά
στοίχισαν στην Ομοσπονδία 19.920,41€. Τα άλλα 2 ταξίδια, (στην Άγκυρα με
4 μέλη και στην Κωνσταντινούπολη με 2 μέλη) αφορούσαν τη συμπαράσταση της ΔΟΕ
σε διωκόμενους συνδικαλιστές και πολιτικούς κρατούμενους στην Τουρκία. Σαν
ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών έχουμε βάλει πολλές φορές στο ΔΣ της ΔΟΕ το ζήτημα της
άμεσης αποχώρησης της Ομοσπονδίας από την Eκπαιδευτική Διεθνή και την ETUCE,
στις οποίες μάλιστα δίνουμε κάθε χρόνο γύρω στα 30.000€ συνδρομή κι άλλα
τόσα περίπου για έξοδα κίνησης για περιοδείες των μελών της πλειοψηφίας σε
διάφορες δράσεις της. Δηλαδή η ΔΟΕ ξοδεύει χιλιάδες € για συμμετοχή σε φορείς
όπως η ETUCE, που συμμετέχει σε πρόγραμμα, που επιδοτείται από την ΕΕ, για την
προώθηση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, από
κοινού με τους εργοδότες, που υιοθετεί την επιχειρηματολογία του ΟΟΣΑ, και
προτείνει προγράμματα αυτοαξιολόγησης, ως ένα πρώτο βήμα για να ενισχυθεί η
εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών προς την αξιολόγηση γενικά. Μάλιστα, στα πλαίσια
του προγράμματος η ETUCE συμμετέχει σε κοινή ομάδα εργασίας με τους εργοδότες.
Είναι φανερό ότι η ETUCE αποτελεί μηχανισμό που συμμετέχει ενεργά στη συζήτηση,
συνδιαμόρφωση και προώθηση βασικών στρατηγικών επιλογών του κεφαλαίου για την
εκπαίδευση και εκ των πραγμάτων συμβάλλει στην ενσωμάτωση και τη χειραγώγηση
του συνδικαλιστικού κινήματος.
6. Μέσα
σε διάστημα 70 ημερών εγγράφηκαν στα έξοδα με την αιτιολογία ΔΙΑΦΟΡΑ, έξοδα που
αφορούσαν το ΙΠΕΜ για το χρονικό διάστημα Γενάρη-Ιούνη 2014 και που ανέρχονται
στο συνολικό ποσό των 15.168,13€. Από αυτά τα 7.257,60€ ήταν τα
έξοδα αντιμισθίου και μετακινήσεων των μελών του ΔΣ του ΙΠΕΜ. Η εκπρόσωπος
του ΠΑΜΕ στο ΙΠΕΜ (Νάστη Ελένη) δεν έχει κάνει χρήση της απόσπασής της, γιατί
σαν ΠΑΜΕ διαφωνούμε πλήρως με το περιεχόμενο της δράσης του Ινστιτούτου
(ευρωπαϊκά προγράμματα ΕΣΠΑ, έρευνες στήριξης της πολιτικής της ΕΕ και της
κυβέρνησης που υπηρετεί τα συμφέροντα του κεφαλαίου στο χώρο της εκπαίδευσης
κλπ), παραμένει στο σχολείο της, συμμετείχε στις συνεδριάσεις του ΙΠΕΜ μόνο
όταν ήταν εκτός μαθήματος και για κρίσιμα ζητήματα, όπως η αξιολόγηση, σε μια
προσπάθεια να στρέψει τον προσανατολισμό του ΙΠΕΜ στην κατεύθυνση της απόρριψής
της, πράγμα που δεν έγινε. Γι αυτό από το ΠΑΜΕ έχουν επιστραφεί στο ταμείο της
ΔΟΕ τα έξοδα μετακίνησης οκτώ μηνών (Σεπτέμβρης 2013-Απρίλης 2014), δηλαδή 800€,
ενώ για τους μήνες Μάη-Ιούνη, η εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ δεν τα πήρε καν.
Σχόλιο blog
Aν πρέπει να διαπιστώσετε το μέγεθος της κλοπής των χρημάτων των δασκάλων από τους εργατοπατέρες, διαβάστε το εξής παράδειγμα.
Η απόσταση Αθήνα-Ναύπλιο-Αθήνα είναι 280 χιλιόμετρα. Αν ένα μέλος της ΔΟΕ έρθει για ενημέρωση, σύμφωνα με την χιλιομετρική αποζημίωση που έχουν ψηφίσει θα αποζημιωθεί με το ποσό των 112 ευρώ , τη στιγμή που ένα αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας, κινούμενο με βενζίνη δεν ξεπερνάει μαζί τα διόδια το ποσό των 40 με 45 ευρώ.
Πώς είπατε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου