Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Αντ. Σαμαράς: Κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» με όλες τις φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις


Μια κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» προέταξε ο Αντώνης Σαμαράς κατά την επίσκεψη του  Περιστέρι, χωρίς να αποκλείει τον ΣΥΡΙΖΑ με το επιχείρημα πως είναι «ανάγκη να αντιληφθούμε ότι δεν είναι πια κανένας μόνος του, για να μπορεί να κάνει σαν μονοκράτορας ό,τι θέλει».
Βέβαια ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε πως πρώτο κόμμα θα είναι η ΝΔ και δήλωσε πως «και αυτοδύναμος να είμαι, εγώ θα επιδιώξω και πάλι συμμαχίες με όλες τις φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις γιατί αυτό είναι το πιο αναγκαίο».
Αντίθετα για τον ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε ότι δεν έχει συμμάχους λέγοντας πως «την ώρα που είδε ότι δεν έχει συμμάχους για την επόμενη Βουλή, ούτε ευρωπαϊκούς, φιλοευρωπαϊκούς, ούτε από την πλευρά μη ευρωπαϊκών κομμάτων, το γύρισε σε αυτό το καινούριο θα έλεγα παραμύθι, μια που δεν έχει με ποιόν να συνεργαστεί και είπε τη λέξη “αυτοδυναμία”. Εννοούσε “αδυναμία” συμμαχιών».
Καταλήγοντας ανέφερε ότι ο κόσμος, όπως πολύ σωστά είπες, προσδοκά όλες τις φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις να δώσουν τη μάχη και εγώ λέω ότι και αυτοδύναμος να είμαι, ως Νέα Δημοκρατία, αυτοί θα είναι μαζί μου. Σε μια Κυβέρνηση εθνικής ενότητας για πρόοδο μέσα στην Ευρώπη».
Σε κανένα σημείο της δήλωσης του ο Αντώνης Σαμαράς δεν εξαιρεί το ΣΥΡΙΖΑ ούτε από τις φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις, ούτε από τις δυνάμεις που μπορούν να μπουν σε μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας.  
Πηγή:902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: