Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

H εξομολόγηση ενός ... "πληγωμένου" κομμουνιστή

Λοιπόν σύντροφε Κουτσούμπα,
Οφείλω να ομολογήσω πως με απογοήτευσες πολύ. Γκρέμισες κάθε ελπιδα γκλαμουριάς που είχα μέσα μου...
Βλέπεις βρέθηκα στο πανεπιστήμιο τη 10ετία του 70 με τις "Κνίτισσες με τα αξύριστα πόδια και τα ταγάρια". Αργότερα αναγκάστηκα να ... πορευτώ με Γραμματέα την Αλέκα που όσο να πεις δεν στεκόταν και στο καθρέφτη με τις ώρες να βάφεται. Ούτε είχε ένα στόλο ενδυματολόγων και συμβούλων μόδας.
Από χτες μετά τα όσα διάβασα περί ROLEX πήρα λίγο πάνω μου. Έλεγα κι εγώ στους φίλους ότι έχουμε Γραμματέα γκλαμουράτο, τυπά , και έτσι...
Αλλά μου τη χάλασες ρε Μήτσο. Γιατί ρε Μήτσο;... κλαψ! Γιατί; Τόσες δεκαετίες στην καταφρόνια και πάνω που είπα και γω να πάρω μια ανάσα, να πάω για καφέ στο Da Capo ή έστω στη Βουκουρεστίου... μου τα γκρέμισες όλα.
Μα 10 ευρώ ρολόι. 10 ευρώ......κλαψ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: