Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

H δήλωση της ημέρας και ένα μικρό κουίζ

Πηγή: ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ      
                                                   
                                       Λεξικό  Γ. Μπαμπινιώτη, σελίδα 559
                              
                                 Βάλτε στην κορνίζα 
                 την κατάλληλη φωτογραφία

Ρεπορτάζ για ποιον;

Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές θα 'πρεπε οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, μαζί με τους εργαζόμενους στην ΠΥΡΚΑΛ, στην ΕΒΟ, στην ΕΑΒ, στην ΕΛΒΟ, στο ΙΓΜΕ και όλους τους άλλους από το σύνολο των επιχειρήσεων του Δημοσίου που η κυβέρνηση έχει βάλει στο στόχαστρο, να διαδηλώνουν μαζί. Δεν έχουν όμως την ίδια γνώμη οι συνδικαλιστικές ηγεσίες ορισμένων χώρων, που, στην καλύτερη των περιπτώσεων, αντιμετωπίζουν τους υπό απόλυση εργάτες και υπαλλήλους σαν διακοσμητικό «faux bijoux» για τις προπαγανδιστικές ανάγκες διαφόρων πολιτικών περσόνων, όπως πυκνά - συχνά συμβαίνει τις τελευταίες μέρες στο προαύλιο της ΕΡΤ.

Συζήτηση στην τηλεόραση του «902» για τις εξελίξεις στο πολιτικό σκηνικό


Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Ερχεται νέο τσουνάμι σε Ασφάλιση - συντάξεις

Με την επιστροφή της τρόικας, πιθανόν στα τέλη Ιούνη, οι οριστικές αποφάσεις για ΕΟΠΥΥ και Ταμεία
Κυβέρνηση και τρόικα κλιμακώνουν την επιθετικότητα σε βάρος του λαού, επικεντρώνοντας σε νέες ανατροπές στις συντάξεις, στην Υγεία και την Πρόνοια

Μορφή χιονοστιβάδας λαμβάνουν τα μέτρα και οι «μεταρρυθμίσεις» που στόχο έχει να υλοποιήσει η συγκυβέρνηση για την περίοδο 2013 - 2016, σε συμφωνία με την τρόικα. Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Οικονομικών, στις επαφές με το κλιμάκιο της τρόικας διαπιστώθηκαν μεταξύ άλλων:


  • Σημαντική απόκλιση στόχων στον ΕΟΠΥΥ, τα συσσωρευμένα χρέη του οποίου από τις αρχές του χρόνου ανέρχονται σε 2,5 δισ. ευρώ.
  • Χρηματοδοτικό κενό από την υστέρηση εσόδων στα ασφαλιστικά ταμεία, τα οποία αν δεν ενισχυθούν από τον Κρατικό Προϋπολογισμό με επιπλέον κονδύλια, κινδυνεύουν άμεσα να μη χορηγήσουν συντάξεις στους ασφαλισμένους.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στο φόντο αυτής της κατάστασης, για την οποία καμιά ευθύνη δεν έχουν οι συνταξιούχοι και οι ασφαλισμένοι, η συγκυβέρνηση αλλά και η Τράπεζα της Ελλάδας στις εκθέσεις της μιλούν ανοιχτά πλέον για νέες περικοπές στις κουτσουρεμένες ήδη συντάξεις, νέες δραστικές περικοπές στις δαπάνες Υγείας και αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών σε ορισμένα Ταμεία, όπως αυτό του ΟΑΕΕ.

Φ.Κολεβέντης, αναπληρωτής πρόεδρος της ΓΣΕΕ:"Aν δε σας αρέσει πάρτε δρόμο όλοι από δω τώρα"


Το Π.Α.ΜΕ Εκπαιδευτικών Αργολίδας καταγγέλλει τον αναπληρωτή πρόεδρο της ΓΣΕΕ Φώτη Κολεβέντη για φραστική επίθεση σε βάρος εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που παρακολουθούσαν εκπαιδευτικό σεμινάριο στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Αργολίδας.
Συγκεκριμένα:
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου  επιτέθηκε  στους εκπαιδευτικούς  με εκφράσεις του  τύπου: «Δε φτάνει που σας έδωσα την αίθουσα ζητάτε και τα ρέστα» , «δικός μου είναι  ο χώρος και αν δε σας αρέσει πάρτε δρόμο όλοι από δω τώρα», επειδή άνοιξαν τα κλιματιστικά της αίθουσας και ο ίδιος θεώρησε ότι δεν έπρεπε να γίνει αυτό, διότι ήταν χαλασμένα.
Μέλος της Γραμματείας του Π.Α.ΜΕ κατάγγειλε στους εκπαιδευτικούς που παραβρίσκονταν τη στάση του κ. Κολεβέντη.
Η στάση του συγκεκριμένου συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ και μέλους του Προεδρείου της ΓΣΕΕ δεν μας εκπλήσσει.  Κινείται στα πλαίσια που  του επιβάλει  ο ρόλος του υπερασπιστή των συμφερόντων του κεφαλαίου. Καμιά σημασία δε δίνει ούτε αυτός ούτε οι όμοιοι του ξεπουλημένοι εργατοπατέρες της  ΓΣΕΕ , στα οξυμένα προβλήματα , στις  πιεστικές ανάγκες , στις καθημερινές αγωνίες   της εργατικής τάξης και των εργαζόμενων γενικότερα. Είναι η χρυσή εφεδρεία της πλουτοκρατίας για να περάσουν αντεργατικοί νόμοι, να ψηφιστούν αντιασφαλιστικές διατάξεις, να καθηλωθούν μισθοί και συντάξεις. Βρίσκονται στην πρωτοπορία του ξεπουλήματος των συμφερόντων των εργαζομένων.
Ειδικότερα δε  σήμερα, που είναι γνωστό στους πάντες ότι η κυβέρνηση εντείνει την επίθεση στα δικαιώματα των εργαζομένων, που ο κλάδος των εκπαιδευτικών και των δημοσίων υπαλλήλων γενικότερα βρίσκεται υπό τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης, που συκοφαντούνται καθημερινά ότι είναι τεμπέληδες και ότι αυτοί ευθύνονται για τα χάλια της δημόσιας διοίκησης,  τέτοιες  περιφρονητικές  και προσβλητικές εκφράσεις  σε εργαζόμενους  αποκαλύπτουν το πραγματικό πρόσωπο και ρόλο των εργατοπατέρων .
Καλούμε τους εργαζόμενους στην εκπαίδευση αλλά και γενικότερα, να αξιοποιήσουν την εμπειρία τους από αυτά τα γεγονότα. Να γυρίσουν την πλάτη στους  ξεπουλημένους συνδικαλιστές-εργατοπατέρες να οργανώσουν  την πάλη τους μέσα από τα σωματεία, σε ταξική κατεύθυνση, με το ΠΑΜΕ, για να φρενάρουν και να ανατρέψουν αυτή την πολιτική και τα δεκανίκια της.

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

SPOT 902 TV για DIGEA


Εσωτερικές οδηγίες της Digea σε ό,τι αφορά τη διακοπή του σήματος του 902

ΘΕΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΑΠΟ ΤΟ 902
ΘΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΚΤΙΚΑ-ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ-ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γιατί κόψατε τον 902?

Από τις αρμόδιες αρχές μας ζητήθηκε, να διακόπτεται άμεσα οποιαδήποτε εκπομπή προγράμματος φέρει το σήμα της ΕΡΤ ή θυγατρικής αυτής, ως παράνομη. 

Γιατί είναι παράνομη? 
Διότι από τις 11/6 και 12 τα μεσάνυχτα και ως τη σύσταση νέου φορέα έχει πάψει η εκπομπή οποιουδήποτε προγράμματος που φέρει το σήμα της ΕΡΤ ή θυγατρικής της. 

Και ποιος σας έδωσε το δικαίωμα? 
H Digea είναι Πάροχος Δικτύου και Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, που λειτουργεί υπό καθεστώς Γενικής Αδείας της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ). Ως τέτοιος, μπορεί να εκπέμπει ψηφιακά το σήμα νομίμως λειτουργούντων τηλεοπτικών σταθμών που μεταδίδουν αδειοδοτημένο από τις αρμόδιες αρχές πρόγραμμα.
Το τηλεοπτικό περιχόμενο των σταθμών υπόκειται εξ ολοκλήρου στον έλεγχο και την έγκριση των αρμοδίων κρατικών φορέων και η Digea δεν έχει τη δυνατότητα αυτοτελούς απόφασης επί της εκπομπής ή όχι κάποιου τηλεοπτικού σταθμού.
Σε περίπτωση που δεν πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια, η Digea είναι υποχρεωμένη να συμμορφώνεται με τα όσα προβλέπουν οι αρμόδιες αρχές. 

Γιατί κόψατε την ΕΡΤ?  
Τα κανάλια της ΕΡΤ δεν εκπέμπονται μέσω Digea. Η ΕΡΤ ως ένας από τους αδειοδοτημένους παρόχους δικτύου εξέπεμπε το ψηφιακό σήμα των καναλιών της μέσω δικής της πλατφόρμας.
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ-ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΕΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:
"Το τηλεφωνικό μας κέντρο έχει λάβει εκπαίδευση και παρέχει πληροφόρηση σε σχέση με την ψηφιακή μετάβαση και τα όποια ζητήματα, απορίες και προβλήματα σχετίζονται με αυτήν. Για ερωτήματα πέρα της ψηφιακής μετάβασης δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες."
ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ DIGEA ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ. 
ΑΝ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 6838700.

Πηγή Εγγράφου: Epitropesdiodiastop  μέσω  redflyplanet.blogspot.com

ΚΚΕ: Σχόλιο για την ομιλία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά



Σχόλιο για την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο Ναύπλιο εξέδωσε το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ. Αναλυτικά αναφέρει:
«Αποτελεί πρόκληση η επίκληση της «αμαρτωλής ΕΡΤ» ως δικαιολογία για τις απολύσεις, για το κλείσιμο της ΕΡΤ και την παράδοσή της στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Ο πρωθυπουργός δεν έχει κανένα δικαίωμα να βάζει στο ίδιο τσουβάλι τους παρατρεχάμενους, τους βολεμένους και τους αυλικούς που το δικό του κόμμα, τα κόμματα της συγκυβέρνησης, αλλά και της αντιπολίτευσης, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, έχουν ανεχθεί χρόνια τώρα στην ΕΡΤ, με τους χιλιάδες εργαζόμενους που πετιούνται στο δρόμο.
Είναι προκλητική η δήλωσή του ότι προτίμησε οι 2.000 απολύσεις, μέχρι τέλη Ιούνη, να γίνουν από την «αμαρτωλή ΕΡΤ» και όχι από άλλους δημόσιους οργανισμούς. Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου δεν αφορά μόνο την ΕΡΤ, αλλά δεκάδες οργανισμούς και φορείς του δημοσίου. Οι απολύσεις που έχουν δρομολογηθεί είναι 20.000. Στην πραγματικότητα ο κ. Σαμαράς προκλητικά λέει στους υπόλοιπους – υποψήφιους για απόλυση εργαζόμενους – ότι τους έδωσε παράταση 2 ή 3 μηνών. Καμία επανάπαυση. Να μην περάσει η διαιρετική και συκοφαντική προπαγάνδα της κυβέρνησης. Έρχεται η σειρά των εργαζομένων στα ΕΑΣ, στα ναυπηγεία, όλων όσοι έχουν ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, των εκπαιδευτικών, και των εργαζομένων στους ΟΤΑ. Να καταργηθεί ΤΩΡΑ η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Ο ελληνικός λαός δεν πρέπει να πιστέψει στους ελιγμούς που κάνουν μεταξύ τους τα κόμματα της συγκυβέρνησης. Όλοι τους υποκλίνονται στην πολιτική της ΕΕ-ΔΝΤ και του κεφαλαίου που έχει οδηγήσει το λαό στη χρεοκοπία. Μόνη ελπίδα για το λαό είναι να τους γυρίσει την πλάτη, να οργανώσει τη λαϊκή συμμαχία με στόχο τη λαϊκή διακυβέρνηση-εξουσία, την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, την αποδέσμευση από την ΕΕ και τη μονομερή διαγραφή του χρέους».

Περί νομιμότητας και δημοκρατίας


Με αφορμή τις εξελίξεις στην ΕΡΤ διάφοροι - και ειδικά ο ΣΥΡΙΖΑ - θυμήθηκαν τη νομιμότητα και καταγγέλλουν την κυβέρνηση άλλοτε για παραβίαση του Συντάγματος κι άλλοτε για παραβίαση κάποιου νόμου. Δένουν, μάλιστα, τα περί νομιμότητας με ολίγον από επίκληση δημοκρατίας σε σημείο που να μην ξεχωρίζεις αν μιλάει ο Βενιζέλος, ο Κουβέλης ή ο Τσίπρας.
Οι τέτοιου τύπου καταγγελίες είναι εγκλωβισμένες στο γήπεδο του αντιπάλου. Τόσο η πολιτική όσο και οι πράξεις κάθε αστικής κυβέρνησης υπηρετούν τα συμφέροντα της τάξης που εκπροσωπεί και κατέχει την εξουσία. Αντλούν νομιμότητα από τους αρνητικούς για την εργατική τάξη συσχετισμούς καθώς σημαντικά τμήματα του λαού δίνουν την ψήφο τους στα αστικά κόμματα. Η επίκληση αυτής της νομιμότητας είναι σα να βάζεις το λύκο να φιλάει τα πρόβατα κι ύστερα να τον κατηγορείς γιατί έφαγε καμπόσα.
Μόλις την Πέμπτη, τη μέρα της πανεργατικής απεργίας, ο Κιολεΐδης στο Βόλο απέλυσε μέλος της διοίκησης του Συνδικάτου Μετάλλου. Στις διαμαρτυρίες των συνδικαλιστών για την παράνομη απόλυση απάντησε: «Η επιχείρηση κάνει αυτό που θέλει και δεν την ενδιαφέρει ότι ο απολυθείς είναι μέλος της διοίκησης του συνδικάτου και ας πάει στα δικαστήρια». Ο βιομήχανος γνωρίζει από νομιμότητα, όπως γνωρίζει και από συσχετισμούς. Η ανατροπή της απόφασής του δεν θα έρθει από ένα δικαστήριο αλλά από την πάλη των εργατών. Οσο για το οριστικό τέλος των απολύσεων αυτό θα 'ρθει μόνο όταν φύγουν από τη μέση αυτοί που επειδή είναι ιδιοκτήτες μέσων παραγωγής αντλούν απ' αυτό νομιμότητα να αγοράζουν για όσο χρόνο αυτοί θέλουν την εργατική δύναμη.
Ετσι λειτουργεί η δημοκρατία στον καπιταλισμό κι όποιος την παρουσιάζει ως αταξική το μόνο που κάνει είναι να ευνουχίζει το δικαίωμα των εργατών να εγκαταστήσουν τον δικό τους νόμο, το δικό τους κράτος.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Ο Κώστας Καζάκος στην τηλεόραση του 902 για την ΕΡΤ


ΕΡΤ - ΣΥΡΙΖΑ - ΜΜΕ



Του Μανώλη Αντωνίου
Όσο περνούν οι μέρες και εξελίσσεται ο αγώνας των εργαζομένων στην ΕΡΤ ενάντια στο κλείσιμο της κρατικής τηλεόρασης, όσο στηρίζουν αυτόν τον αγώνα άλλοι κλάδοι εργαζομένων, ακόμα και με δικές τους απεργιακές κινητοποιήσεις, ανοίγει όλο και πιο πολύ η συζήτηση γύρω από την ενημέρωση, αλλά και τους αγώνες των εργαζομένων γενικότερα.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων αυτών βρίσκεται και το θέμα της κατεύθυνσης των αγώνων, της κατεύθυνσης που πρέπει να έχει το εργατικό και λαϊκό κίνημα, ώστε και να μπορέσει να ανακόψει την αντιλαϊκή επίθεση, αλλά και να ανοίξει δρόμους για ριζοσπαστικές αλλαγές.
Σε αυτό το πλαίσιο δοκιμάζονται και στην πράξη οι θέσεις πολιτικών κομμάτων και μπορούν να βγουν συμπεράσματα για το κατά πόσον όλες οι θέσεις οι οποίες πλασάρονται ως φιλολαϊκές, όλες οι θέσεις οι οποίες προβάλλονται από φορείς που δείχνουν στήριξη στον αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ, είναι πράγματι υπέρ του λαού ή κατά πόσον αποτελούν παραλλαγές της κυβερνητικής πολιτικής με πιο …δημοκρατικό πρόσωπο.
Αρκετό καιρό πριν από σήμερα, όσο ακόμα φούντωνε η σεναριολογία για το ακριβές μέλλον της κρατικής τηλεόρασης, το ΚΚΕ με Ερώτησή του στη Βουλή ξεκαθάριζε ότι η «συρρίκνωση και απαξίωση της ΕΡΤ δε γίνεται για λόγους εξοικονόμησης, αλλά για να αδειάσει ο χώρος ώστε να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια και ραδιόφωνα. Να συγκεντρωθούν τα ΜΜΕ ακόμα ταχύτερα στους λίγους επιχειρηματικούς ομίλους» και τόνιζε: «Αυτές οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική που ακολουθείται, οδηγεί σε μια ΕΡΤ ιδιωτικοποιημένη, στήριγμα των μεγάλων επιχειρηματιών στο χώρο των ΜΜΕ και ενταγμένη ακόμα περισσότερο στην επιδίωξη του κράτους και των κυβερνήσεων για την ιδεολογική - πολιτική χειραγώγηση του λαού, παρά τις προσπάθειες δημοσιογράφων και άλλων εργαζομένων που δεν υποτάσσονται στην κυρίαρχη προπαγάνδα, πολιτική και ιδεολογία».

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Δυο , τρεις κουβέντες στο Λαυρέντη Μαχαιρίτσα

Διάβασα την άποψη του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα στο boro.gr  για τα γεγονότα που έχουν σχέση με τη ΝΕΤ. Ειλικρινά λυπήθηκα για έναν καλλιτέχνη που έχει βοηθήσει με τα τραγούδια του στους  δύσκολους καιρούς των αρχών της 10ετίας του 90. Δεν ξέρω τι ακριβώς έχεις κατά νου με αυτά  που λες, αλλά μάλλον άργησες , Λαυρέντη. Οι εποχές που "είχαν δέσει τα σκυλιά με τα λουκάνικα" ήταν τότε που έσύ έτρεχες στις διαδηλώσεις και στα Φεστιβάλ της ΚΝΕ-ΟΔΗΓΗΤΗ. Αργά λοιπόν κατάλαβες κατά που πρέπει να στρίψεις.
Διάβασα λοιπόν την άποψή σου και θα σταθώ σε 3 σημεία.
Γράφεις λοιπόν:
1. Ένα πράγμα θα ήθελα να πω. Πιο αμαρτωλό πράγμα, πιο διεστραμμένο και πιο πολυμορφικό αλλά σαν καρκίνωμα πολυμορφικό, υπάρχει από τους 300 της Βουλής; Δεν υπάρχει. 
Nα σου συστήσω λοιπόν 12 από τους 300 που συνιστούν μέρος του καρκινώματος κατά τη γνώμη σου. 
1. Αλέκα Παπαρήγα, Β' Αθήνας 
2. Θανάσης Παφίλης, Επικρατείας
3. Λιάνα Κανέλλη, Α' Αθήνας
4. Σπύρος Χαλβατζής, Β' Αθήνας
5. Χρήστος Κατσώτης, Β' Αθήνας
6. Διαμάντω Μανωλάκου, Β' Πειραιά
7. Γιάννης Γκιόκας, Αττικής
8. Θεοδόσης Κωνσταντινίδης, Α' Θεσσαλονίκης
9. Ελένη Γερασιμίδου, Β' Θεσσαλονίκης
10. Νίκος Μωραΐτης, Αιτωλοακαρνανίας
11. Νίκος Καραθανασόπουλος, Αχαΐας
12. Γιώργος Λαμπρούλης, Λάρισας

Γ. Στουρνάρας: Δόγμα «νόμος και τάξη» για την ΕΡΤ

Ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας σε συνέχεια της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για την ΕΡΤ ανέλαβε να εφαρμόσει το δόγμα της συγκυβέρνησης «νόμος και τάξη».
Σε ηλεκτρονική μήνυμα (e-mail) που απεστάλη από το γραφείο του προς τους περιφερειακούς σταθμούς αναφέρεται : «Τυχόν προβολή των πάσης φύσεως εκπομπών (τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών) που φέρουν το σήμα της ΕΡΤ Α.Ε. από περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς, συνιστά μη αδειοδοτημένη και εξ' αυτού του λόγου παράνομη προβολή προγράμματος και αντιμετωπίζει όλες τις κυρώσεις που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία».
Δηλαδή, ο κυβερνητικός παράγοντας με βάση την εξουσιοδότηση που του παρέχει η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ως εκπροσώπου του δημοσίου και διαχειριστή της περιουσίας της ΕΡΤ μέχρι την ίδρυση της λεγόμενης «νέας ΕΡΤ» ανέλαβε, πάντα για λογαριασμό της συγκυβέρνησης, και το ρόλο του εισαγγελέα.
Με ανακοίνωση από το υπουργείο Οικονομικών, ως «διαδόχου της ΕΡΤ», όπως αναφέρουν, γνωστοποιήθηκε και δεύτερη επιστολή προς την αρμόδια Εισαγγελέα Διαφθοράς, την Ε. Ράικου, με την οποία ζητείται η διερεύνηση της τυχόν τέλεσης ποινικών αδικημάτων ως προς την προμήθεια εξοπλισμού, τις αναθέσεις παραγωγών και τις συμβάσεις έργου για παροχή υπηρεσιών δημοσιογραφικών και άλλων.
Στη Βουλή: Αυταρχισμός και δήθεν κάθαρση η τακτική για το κλείσμο της ΕΡΤ
Τον αυταρχικό κατήφορο της κυβέρνησης υπερασπίστηκε μέχρι ...κεραίας ο Γιάννης Στουρνάρας στη Βουλή.
Δε μπορεί κάποιος να εκπέμπει χωρίς σήμα, χωρίς άδεια, διαμήνυσε, σημειώνοντας πως το e-mail, εστάλη γιατί ως ειδικός διάδοχος της ΕΡΤ, το υπουργείο Οικονομικών, πρέπει να προστατεύσει την περιουσία του.
Απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του Αλέξη Τσίπρα, δήλωσε προκλητικά, πως η ΕΡΤ δεν κλείνει αλλά ανασυγκροτείται, πως θα μπει στο συνεργείο «για να βγει διορθωμένη, καθαρή, χωρίς σκάνδαλα».
Χαρακτήρισε το κλείσιμο της ΕΡΤ, ως «αναγκαίο και θαρραλέο βήμα» και έχυσε κροκοδείλια δάκρυα λέγοντας πως τόσο η προσωρινή κατάργηση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, όσο και η διακοπή μετάδοσης εκπομπών, «δεν είναι ευχάριστη σε κανέναν μας».
Απαντώντας σε όσους ζητούν «αναδιάρθρωση» με την ΕΡΤ ανοιχτή, υποστήριξε πως μια αλλαγή εν κινήσει δε θα ήταν εφικτή και υπενθύμισε πως στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δημόσιου τομέα, έχει ψηφιστεί ο νόμος για την κατάργηση και αναδιάρθρωση 11 οργανισμών, μεταξύ των οποίων και η ΕΡΤ.
Ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, δεν έκανε σαφείς τις προθέσεις του κόμματός του για το θέμα, λέγοντας πως είναι αποφασισμένος να προβεί σε κάθε ενέργεια για να λογοδοτήσουν οι κυβερνώντες στο λαό.
Ζήτησε να έρθουν για συζήτηση οι προτάσεις νόμου που έχουν κατατεθεί για την κατάργηση των ΠΝΠ και είπε πως η κυβέρνηση «ξεφτιλίζει» τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Ανέφερε επίσης ότι η κυβέρνηση υπακούει στην εντολή της τρόικας για ανθρωποθυσίες και πως στόχος είναι να μετατραπεί η δημόσια τηλεόραση σε φερέφωνο που θα παρουσιάζει την κυβερνητική γραμμή «χωρίς πλουραλισμό και δημοκρατία».
902.gr

Χρυσή Αυγή: Μίσος για τους εργάτες, πλάτες στην κυβέρνηση

Απροκάλυπτα υπέρ της Κυβέρνησης και του κλεισίματος της ΕΡΤ η Χρυσή Αυγή, συνεχίζει να στάζει το δηλητήριό της απέναντι στους εργαζόμενους της ΕΡΤ αλλά και σε όλους αυτούς (εργάτες, αυτοαπασχολούμενους, φοιτητές, άνεργους) που εκδηλώνουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στους εργαζόμενους της ΕΡΤ.
Στην προσπάθειά τους να θολώσουν τα νερά, να κρύψουν την ξεκάθαρη στήριξη τους στις χιλιάδες απολύσεις, προτείνουν –μέσω της χρυσαυγίτικης παράταξης με το όνομα «Πατριωτική Αφύπνιση ΟΣΥ»- λύση «υπέρ» των εργαζομένων της ΕΡΤ. Αντιγράφουμε κατά λέξη από την σελίδα της Χρυσής Αυγής (διατηρώντας και τη σχετική αν-ορθογραφία) και όχι α.GRπό κάποιο non-paper της κυβέρνησης:
«Προτείνουμε –λένε οι φασίστες - την άμεση μετάταξη αυτών στην Ο.ΣΥ σε θέσεις όπως αυτών των εισπρακτόρων για την εκμηδένιση της λαθρεπιβίβασης με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων της εταιρείας. Θέσεις πολητών εισιτηρίων, οδηγών και τεχνικών.»
Όχι μόνο αποδέχονται δηλαδή τις απολύσεις οι Χρυσαυγίτες αλλά έχουν την ίδια γραμμή με την κυβέρνηση για μετατάξεις στο Δημόσιο.
Η ταύτιση της Χρυσής Αυγής με την κυβέρνηση συνεχίζεται και με την επίθεση της στους απεργιακούς αγώνες:

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Απειλές για «αυτοδίκαιη διαθεσιμότητα» στους καθηγητές που απεργούν

Κλίμα τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών επιχειρούν να δημιουργήσουν διευθυντικά στελέχη της εκπαίδευσης κατ' εντολή της κυβέρνησης, ώστε να αποτρέψουν τη συμμετοχή τους στη σημερινή απεργία.
Με επίκληση του καθεστώτος επιστράτευσης των εκπαιδευτικών, έχει καταγραφεί σωρεία απειλών κατά συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ, με πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτά της Θεσσαλονίκης, των Χανίων, του Ηρακλείου, των Σερρών, του Μενιδίου, της Αλεξανδρούπολης και της Άρτας.
Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή και των Σχολείων απείλησαν τους απεργούς πως αν απεργήσουν θα κινηθούν διαδικασίες διαθεσιμότητας και απόλυσής τους.
Στα Χανιά μάλιστα ζητήθηκε από εκπαιδευτικό να κατονομάσει όσους απεργούν, ενώ στο Ηράκλειο κλήθηκε απεργός να καταθέσει γραπτή απολογία.
Άμεση αντίδραση των εκπαιδευτικών και των εργαζομένων.

«Ο καλός στρατιώτης Σβέικ», από 20 Ιουνίου στους κινηματογράφους


Αγαπητοί φίλοι,



Σας ενημερώνουμε ότι από 20 Ιουνίου η New Star  θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους σε επανέκδοση την ταινία  «Ο καλός στρατιώτης Σβέικ» του Κάρελ Στέκλι. Η διάσημη αντιπολεμική σάτιρα του Γιάροσλαβ Χάσεκ 

στην καλύτερη κινηματογραφική μεταφορά της.

Το σήμα κατατεθέν της παγκόσμιας λογοτεχνίας, ένα πανέξυπνο ψυχογράφημα 

και παράλληλα ένα ξεκαρδιστικό αντιπολεμικό
αριστούργημα,  σκηνοθετημένο με σπιρτάδα από τον κορυφαίο σκηνοθέτη Κάρελ Στέκλι  (υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα το 1957).

Ο «αντιήρωας» Σβέικ, μέσα από το ανατρεπτικό του χιούμορ και  τις κωμικοτραγικές καταστάσεις όπου εμπλέκεται, αποδεικνύει τη ματαιότητα της ανθρώπινης φιλοδοξίας και τον παραλογισμό του πολέμου.

«Ο όρος “σάτιρα” είναι πολύ λίγος για να καλύψει έναν ποταμό περιστατικών, 

που αφορά πάμπολλες πτυχές της ανθρώπινης κουζουλάδας...»