Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Ουγγαρία: Αυτοί που σκοτώνουν το λαό, κατηγορούν τους κομμουνιστές για εγκλήματα

Το έμβλημα της Λαϊκής Δημοκρατίας της Ουγγαρίας
Η πολιτική ηγεσία της Ουγγαρίας συγκεντρώθηκε τη Δευτέρα στη Βουδαπέστη για να «αποτίσει φόρο τιμής σε όσους έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης από το κομμουνιστικό καθεστώς, την περίοδο 1948-1989». Πύρινοι αντικομμουνιστικοί οι λόγοι του πρωθυπουργού, αλλά και του προέδρου του αντιπολιτευόμενου «σοσιαλιστικού» κόμματος για την «τυραννία» και τα «εγκλήματά» της, μεταξύ αυτών και του «εξαναγκασμού χιλιάδων ανθρώπων σε εγκλεισμό σε στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας»...

Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

Σύσκεψη μπλόκου αγροτών Ανυφίου και με αγρότες μπλόκου Νεμέας


Με   ανανεωμένη δίαθεση και αποφασιστικότητα, οι αγρότες της Ανατολικής Πελοποννήσου συνεχίζουν για τέταρτη εβδομάδα τον αγώνα τους στα μπλόκα.
Αυτό βγήκε από την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, χτες Παρασκευή,στο μπλόκο του Ανυφίου Αργολίδας, με παρουσία και εκπροσώπων του μπλόκου Νεμέας.

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

Κρατήστε τις ναζιστικές θεωρίες σας για τους «άριστους»!


                    
 Ένα σχόλιο με αφορμή το σεμινάριο για «χαρισματικά» παιδιά… Ή αλλιώς…για τη νέα κατρακύλα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών…
  
Σε μαγαζί πώλησης τίτλων και προσόντων έχει μετατραπεί η Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Σε συνεργασία με πανεπιστήμια ή με επιστημονικές εταιρείες παρέχει σεμινάρια κατάρτισης επί πληρωμή σε εκπαιδευτικούς.  
Είναι τυχαίο το γεγονός ότι η θεματολογία είναι επιλεγμένη ώστε να ‘εξασφαλίζει’ προσόντα και μόρια στην επικείμενη αξιολόγηση; Πραγματικά το σεμινάριο του  αποτελεσματικού εκπαιδευτικού, το σεμινάριο διαχείρισης σχολικού περιβάλλοντος, το σεμινάριο πληροφορικής, το σεμινάριο οργάνωσης και διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, αλλά και της Οργάνωσης και Διοίκησης στην Εκπαίδευση μπορούν να προσφέρουν μόρια ώστε ο εκπαιδευτικός να χαρακτηριστεί ‘εξαιρετικός’ ή να επιλεγεί ως στέλεχος της εκπαίδευσης.
Πρόσφατα ανακοίνωσε την διενέργεια σεμιναρίου για τη «μελέτη της Ειδικής κατηγορίας των Μαθητών με αυξημένες Νοητικές και Μαθησιακές Ικανότητες. Οι Μαθητές αυτοί φοιτούν στα Γενικά Σχολεία, αλλά χρειάζονται Διαφοροποιημένη Εκπαίδευση. Οι Εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και Ειδικοτήτων χρειάζεται να γνωρίζουν τα Ιδιαίτερα Γνωρίσματα αυτών των Μαθητών προκειμένου να τους βοηθήσουν σε ομαδικό η Εξατομικευμένο Επίπεδο. Η διάγνωση και η αντιμετώπιση των Ειδικών Αναγκών αυτών των Μαθητών αποτελεί πρώτιστο στόχο και προτεραιότητα στο Σύγχρονο Εκπαιδευτικό Σύστημα».

Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

Mεγάλη συγκέντρωση του Π.Α.ΜΕ στο Άργος


Μεγάλη σε όγκο και με αγωνιστικό παλμό, ήταν η απεργιακή συγκέντρωση που οργάνωσαν το ΠΑΜΕ, η ΠΑΣΥ και η ΠΑΣΕΒΕ στο Άργος.
Εργαζόμενοι, άνεργοι, αγρότες με τα τρακτέρ τους, αυτοαπασχολούμενοι και εμποροβιοτέχνες, αμέσως μετά την συγκέντρωση, πραγματοποίησαν πορεία στους δρόμους της πόλης και στη συνέχεια, ένα τεράστιο κομβόι, με τρακτέρ και αυτοκίνητα κατευθύνθηκε στο Ναύπλιο, κάνοντας συμβολική κατάληψη του κεντρικού δρόμου της πόλης.
Από νωρίς το πρωί, οι απεργοί έκαναν συμβολική κατάληψη δυο τραπεζών του Άργους.
902.gr

Στο χώρο της συγκέντρωσης του Π.Α.ΜΕ, στην πλατεία του Αγ.Πέτρου, εμφανίστηκε ξαφνικά πανό του ΣΥΡΙΖΑ. Τους ζητήθηκε να το απομακρύνουν και δεν το έκαναν. Το Π.Α.Μ.Ε εξέδωσε δελτίο τύπου για το γεγονός.

Δελτίο τύπου

Οι στηλωβάτες της αντιλαϊκής πολιτικής που βιώνουμε, αυτοί που ψήφισαν το Μααστριχ και είναι αγκαλιά με τους εργατοπατέρες της ΓΣΕΕ της ΑΔΕΔΥ και των Τοπικών Εργατικών Κέντρων, έχουν τεράστια ευθύνη για τα δεινά που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι σήμερα και το δυσοίωνο αύριο που έρχεται, που το έχουν αποφασίσει σαν βαστάζοι του καπιταλιστικού συστήματος και θα είναι χειρότερο.
Αυτοί που σε κάθε ευκαιρία ρίχνουν λάσπη στο Π.Α.ΜΕ. και στο Ταξικό – Εργατικό Κίνημα, δεν έχουν καμία θέση στις εργατικές – λαϊκές συγκεντρώσεις του Ταξικού Κινήματος.
Με διάφορους τρόπους και αφού δεν κατάφεραν να κάνουν κοινή συγκέντρωση με τους εργατοπατέρες των Τοπικών Εργατικών Κέντρων και αυτούς που συμβάλλουν στη υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής της συγκυβέρνησης, αυτούς που έχουν βάλει τις υπογραφές τους στις μειώσεις των μισθών των εργαζομένων, που μαζί συμβάλλουν στον εκφυλισμό του κινήματος, προσπάθησαν να καπελώσουν τη σημερινή απεργιακή συγκέντρωση του Π.Α.ΜΕ., των εργατικών σωματείων και της λαϊκής συμμαχίας εργατών – αγροτών αυτοαπασχολούμενων – γυναικών και νεολαίας.
Να είναι βέβαιοι, ότι ο εργαζόμενος λαός, στο δρόμο του αγώνα, θα παραμερίσει όλους αυτούς, που παρουσιάζονται σαν σωτήρες του, με μοναδικό στόχο να εγκλωβίσουν τις λαϊκές συνειδήσεις, στα πλαίσια ενός συστήματος που έχει σαπίσει και που πιστά όλοι αυτοί υπηρετούν.

Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

Μέρες ταξικής αναμέτρησης

Οι φόροι, είτε επιβάλλονται σαν ξεχωριστοί (άλλος για τον αέρα που αναπνέεις, άλλος για το νερό που πίνεις κι άλλος για την τροφή σου) είτε σαν ένας ενιαίος που ενσωματώνει τους προηγούμενους, επειδή επιβάλλονται στα πλαίσια μιας πολιτικής που αρπάζει από τους πολλούς που με ιδρώτα βγάζουν το ψωμί τους για να ενισχύσει τους λίγους, το μονοπωλιακό κεφάλαιο στην προκειμένη περίπτωση, είναι αντιλαϊκοί. Δεν υπάρχει φιλολαϊκός φόρος. Ορθώς αντιμετωπίζονται από το λαό με τη μόνη λέξη που ιστορικά επιβίωσε για τέτοιες καταστάσεις: Χαράτσια.
Οπως κι αν τα βαφτίσεις τα χαράτσια, χαράτσια είναι. Και σαν τέτοια δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά από τα λαϊκά στρώματα. Κάθε πολιτική κρινόταν και θα κρίνεται από την απάντηση στο ερώτημα: Ποια τάξη κερδίζει, ποια τάξη χάνει από την εφαρμογή της. Χίλιες λεκτικές κωλοτούμπες να κάνει οποιαδήποτε κυβέρνηση, στο τέλος καθένας ξέρει τι πληρώνει και πού πάει αυτό που πληρώνει.
Η δήθεν οργή του κ. Στουρνάρα γιατί, όπως είπε, διαδίδονται φήμες για νέο χαράτσι ενώ η κυβέρνηση απλά ενοποιεί υπάρχοντες φόρους δεν αναιρεί το γεγονός ότι η κυβέρνηση αρπάζει απ' αυτούς που δεν έχουν για να ενισχύσει αυτούς που υπάρχουν χάρη στην αρπαγή του κοινωνικά παραγόμενου πλούτου. Τελεία.
***
Μια άμεση σύγκριση κειμένων από τον αστικό Τύπο με κείμενα από τον «Ριζοσπάστη» έχει να δώσει πολλά. Για την ταξική διαφορά που παράγει διαφορετικό πολιτισμό και εν τέλει διαφορετική πορεία μέσα στη ζωή.
Ο «Ριζοσπάστης» επιλέγει να προβάλει το παράδειγμα των εργατών της «Ελίτ» που πορεύονται με βάση την ταξική τους συνείδηση.
Ο αστικός Τύπος επιλέγει να προβάλει άρθρα που λένε στους εργάτες ότι τα ταξικά συνδικάτα δεν είναι τίποτα άλλο από συμμορίες. Η αστική τάξη προβάλλοντας τον δικό της πολιτισμό της «νόμιμης» κλοπής του πλούτου που παράγουν οι πολλοί, οι εργάτες, επιδιώκει να παραμείνει αυτός κυρίαρχος.
Το πού θα γείρει η παλάντζα εξαρτάται τελικά από τη συγκέντρωση των δυνάμεων που παλεύουν για την ανατροπή.
Σ' αυτό ακριβώς παίζεται το παιχνίδι των συμμαχιών.
Η κυβέρνηση, για παράδειγμα, για να εξασφαλίσει συμμαχίες καταφεύγει στο παραμύθι για τους «ανοιχτούς δρόμους», που όμως ξέμεινε από δράκο. Οι αγρότες, σε πείσμα της κυβέρνησης που δείχνει το δράκο του κλειστού δρόμου για να χτυπήσει τους φτωχούς αγρότες και να επισπεύσει τη συγκέντρωση της γης στα χέρια μεγαλοκαπιταλιστών της γης, δεν έκλεισαν τους δρόμους. Συγκεντρώθηκαν, όμως, και συγκεντρώνονται διαρκώς όλο και περισσότεροι. Προς λύπη της κυβέρνησης των καπιταλιστών που βλέπει τη λάσπη της να μην πιάνει τόπο.
***
Η κυβέρνηση μιλά για «ακτιβισμό» για να ακυρώσει τη μαζική συνδικαλιστική πολιτική δράση. Μιλά για «ανταγωνισμό στον πολιτικό εξτρεμισμό» για να ακυρώσει τον πολιτικο-ιδεολογικό ανταγωνισμό που κινεί τη δράση και οδηγεί σε παραγωγή αποτελεσμάτων υπέρ αυτής ή της άλλης τάξης.
Η γραμμή της αστικής τάξης είναι: Ο,τι κινείται έξω από το θεσμικό πλαίσιο που η ίδια η αστική τάξη έχει καθορίσει είναι παράνομο.
Η ζωή όμως γεννάει την οργάνωση της αμφισβήτησης για οτιδήποτε υπάρχει ως χτες, για καθετί που δεν ανταποκρίνεται σε σημερινές ανάγκες.
Τα συνδικάτα δε χτίζονται επειδή ο νόμος το προβλέπει αλλά επειδή είναι ανάγκη των εργατών να αντιμετωπίσουν συλλογικά τον εκμεταλλευτή τους.
Το ΠΑΜΕ γεννήθηκε σαν ανάγκη των εργατών να προβάλλουν συγκεκριμένα την ταξική τους θέληση σε αντίθεση με το καθεστώς των εργατοπατέρων που λειτουργούσαν και λειτουργούν ως μακρύ χέρι του κεφαλαίου μέσα στα συνδικάτα.
Το ΠΑΜΕ δεν ήρθε για να γίνει ένα ακόμα συνδικάτο αλλά σαν συσπείρωση συνδικάτων που συμβάλλει στη μαχητικοποίηση του εργατικού κινήματος.
Ηδη έχει καταγράψει σημαντικά βήματα, έχει εδραιώσει αντίληψη ανάμεσα στους εργαζόμενους: «Να έρθει το ΠΑΜΕ», «θα ενταχθούμε στο ΠΑΜΕ» είναι φράσεις - αντίληψη - κατάκτηση για πάρα πολλούς.
Η επίθεση που εκδηλώνεται σήμερα είναι φυσική συνέχεια των τροχιοδεικτικών που έριξαν στο εύκολο Δημόσιο για να χτυπήσουν τα συνδικάτα που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα, εκεί δηλαδή που συγκρούεται τάξη με τάξη πάνω στις μηχανές. Εκεί δηλαδή που η πάλη των ταξικών συνδικάτων αποσπά από τον καπιταλιστή μέρος της κλεμμένης υπεραξίας και παράλληλα ενισχύει την ταξική συνείδηση ότι τα μέσα παραγωγής πρέπει να περάσουν στα χέρια των εργατών.
Η επίθεση στο ΠΑΜΕ είναι επίθεση στην εργατική τάξη.
Η υπεράσπιση του ΠΑΜΕ είναι υπεράσπιση του δικαιώματος των εργατών όχι μόνο να μειώσουν την εκμετάλλευση αλλά και να γίνουν κυρίαρχη τάξη.
Πηγή: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Θέλουν να στοιβάξουν τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών!

Το Υπουργείο Παιδείας στηριγμένο στην Υ.Α. 77053/Δ5 (ΦΕΚ 1149 Β/25-08-2006) πρόσθεσε μία νέα στήλη στο survey και ζητάει από τους διευθυντές των δημοτικών και τις προϊσταμένες νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα, να συμπληρώσουν πόσοι μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα!
Μάλιστα δίνει 2 τ.μ. για κάθε νήπιο-προνήπιο και 1,5 τ.μ.για κάθε μαθητή δημοτικού! Αυτό σημαίνει ότι σε μια αίθουσα 50 τ.μ. χωράνε 25 νήπια ή 33 μαθητές δημοτικού αντίστοιχα! Μιλάμε για πραγματικό στοίβαγμα των παιδιών των λαϊκών οικογενειών!
Να σημειωθεί ότι, αν δε συμπληρωθεί η νέα στήλη, δεν παίρνει το σύστημα κανένα άλλο στοιχείο. Άρα είναι υποχρεωτική!
Τι σημαίνει το νέο αυτό ζητούμενο στοιχείο; Μα είναι ολοφάνερο: σαρωτικές ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ τμημάτων και σχολείων άμεσα! Θα στριμώξουν όσους μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα! Δε δίνουν δεκάρα για τη μόρφωση αλλά και την ίδια τη ζωή τους!
                                     
Τι σημαίνει αυτό το στοίβαγμα παιδιών στις αίθουσες;
Καταρχήν επιπλέον υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αρνητικές συνέπειες στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών οικογενειών. Δεν είναι όμως μόνο αυτό.